A 35km/h a gyári fojtàsok miatt van. Kis piszkàlàssal 45-50km/h tud.( Persze vezető és testsúly függvénye). Egyébként a kényelmes utazótempója a km órán is zölden jelölt 30-35 tempó. Ezen nem túlhajtva 1-1,5l lazán elgurul.
Istenkirályok vagytok. A térképet vagy az útvonaltervet nem lehetne valahogy kicsit részletesebben megosztani? Mert jövőre én is gurulnék egy ilyet, és fejben el kell kezdeni a fölkészülést :)
Jópofa túra.
Velemér (és minden hasonló magyar templom) ettől sokkal többet érdemel.
Akárcsak vele átlósan a csarodai Boldogasszony templom és társaik.
Sebaj: futtok újabb kört és nem csak az utat, hanem Kis-Magyarotszágot is megismeritek.
Szuper lehetett az út ,a motorok úgy szintén.A felkészítés is kiváló volt ,talán ezt nevezzük igazán motorozásnak.A leírás számomra lehet fárasztóbb volt mint maga a motorozás lett volna akár kisebb motorommal is,a kissé sok körítés miatt.De ettől függetlenü gratulálok!
Igazàn érdekes volt olvasni a vitàt a jó vagy nem jó a Simson témàról
. Az én meglàtàsom szerint ez tipikusan az a téma amiben nincs egyféle igazsàg. A Simsonok a kgst relàcióban igen jó motorok voltak. Viszont màr sajnos itt voltakon van a hangsúly. A legfiatalabb példànyok is ~30 évesek. Ezek a motorok meg és kiöregedtek. A Simson àllomàny nagyon nagy része màra igazàból egy leélt,agyonszerelgetett,halàlragànyolt ócskavas. Ettől függetlenül az àrak felfelé kúsznak fúrcsa módon. Lepukkant darabokért is 100e Ft körüli összeget kérnek. A gyàri,tipustiszta,gànyolàs nélküli gépeket pedig vagy nem adjàk el,vagy ha igen nevetséges kokainàrban. Az olcsó motorozàs és a Simson màr nem emlìthető egy lapon. Az utàngyàrtott alkatrészek egyszerűen xar minőségűek,métethibàsak,sokszor hasznàlhatatlanok. Én jelenleg ~3 éve egy Starral küzdök.Belefàradtam.
Vételàrral együtt legalàbb 150e be van a gép,de még ugyanennyit simàn elnyelne. ...
@Opelos burgenlandi: Sok féle ugratás létezik. Ha de a legdurvábbat nézed, törjön csak ketté alattad... Benne is van a leírásokban, KÖNNYŰ TEREPRE ajánlják a masinát.
Ha így látod, minden rosszindulat nélkül mondom, ne Simsont keress, hanem valamelyik japán gyártó példányát.
Úgy kezdtem, hogy egy borsodi kis faluból reggel 40-45 km/h-s sebességgel bemotoroztam egy S50-es Simsonnal haza, Miskolcra, azaz 25 km-re. Délután vissza a kis faluba. Azt hittem, én vagyok a király. Messze voltam ettől. 50 km biciklivel is ment akkor, sőt, jóval több. Aztán folyamatosan nőtt a táv, Miskolc-Eger, Bükkön keresztül. Nagyjából 120 km. Aztán teltek az évek, Budapest Börzsöny kerülés kis kitérővel 260 km. Aztán Budapest - Kecskemét - Soltvadkert. 330 km. 2014-ben 3 napos út a Grossglocknerre, 650 km, társsal, többet nem mertem tervezni.
2016-ban egyedül mentem Villachba illetve Tarvisioba, 490 km volt a napi túra. Itt már valóban elő kellett venni a belső tartalékot, tehát korán kelni, csak nagy szükség esetén megállni, és menni, menni és menni. Este 7-kor már Klagenfurtban voltam. Krumpendorf viszonylag közel volt már.
Végül jött a horvát túra, amit olvastál is. Még több, még nagyobb megpróbáltatás. Van még tovább, úgy érzem, kitartás szükséges ehhez a tempóhoz, nagyobb távhoz. Van még egy cél, amit el szeretnék érni, oda igazából sokan nagy motorral mennek. Simsonnal Mo-ról még nem hiszem, hogy mentek, legalább is nem olvastam erről.
Még egy dolog. Az ember télen mindig puhány lesz. Tavasszal az első 100-150 km-ek mindig kemények, majd a rendszeres túrázás mindig meghozza gyümölcsét, azaz jobban bírja az ember. Végül 300-400 km-es túrák kis pihenővel már lazán mennek.
Anno a Simsonjaimmal az 50 km/h sebességet tartottam mindig, nem forog sokat annyinál.Igaz hogy nekem 330 km volt /nap a rekordom de utána 1 hétig nem bírtam felülni rá. Nem is értem ezeket a túrákat hogy lehet fizikai fájdalom mellett elviselni. Gratula!
Moped blog
Moped blog
Utolsó kommentek:
T-Adee 2022.07.02. 17:31:29
Bejegyzés: Nem kellett lemennem a tihanyi Ekóhoz
Yamaha FJR1300 2020.12.27. 16:07:16
Bejegyzés: Hobbinak sem utolsó - Egy KTM Hobby 2 (1973) felújításának története
Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2020.11.23. 22:04:19
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
Kedélyes Paraszt 2020.11.20. 08:41:14
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
gus 2020.11.11. 01:43:14
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2020.11.10. 16:37:11
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
timargabor · http://kard.blog.hu 2020.11.10. 07:27:13
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
speedimi 2020.11.10. 05:51:02
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
Yamaha FJR1300 2020.11.10. 00:28:03
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
gigabursch 2020.11.09. 21:49:56
Velemér (és minden hasonló magyar templom) ettől sokkal többet érdemel.
Akárcsak vele átlósan a csarodai Boldogasszony templom és társaik.
Sebaj: futtok újabb kört és nem csak az utat, hanem Kis-Magyarotszágot is megismeritek.
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
khmizé 2020.11.09. 08:44:50
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
SHERIFF66 2020.11.09. 07:00:34
Bejegyzés: Vénnek való peremvidék
R.Áki 2020.08.22. 21:34:46
Bejegyzés: Peugeot Fox (1998) - A mopedek Maybachja
gus 2020.08.22. 01:45:36
Bejegyzés: Peugeot Fox (1998) - A mopedek Maybachja
R.Áki 2020.08.20. 19:26:07
Bejegyzés: Peugeot Fox (1998) - A mopedek Maybachja
T-Adee 2020.08.15. 16:17:05
. Az én meglàtàsom szerint ez tipikusan az a téma amiben nincs egyféle igazsàg. A Simsonok a kgst relàcióban igen jó motorok voltak. Viszont màr sajnos itt voltakon van a hangsúly. A legfiatalabb példànyok is ~30 évesek. Ezek a motorok meg és kiöregedtek. A Simson àllomàny nagyon nagy része màra igazàból egy leélt,agyonszerelgetett,halàlragànyolt ócskavas. Ettől függetlenül az àrak felfelé kúsznak fúrcsa módon. Lepukkant darabokért is 100e Ft körüli összeget kérnek. A gyàri,tipustiszta,gànyolàs nélküli gépeket pedig vagy nem adjàk el,vagy ha igen nevetséges kokainàrban. Az olcsó motorozàs és a Simson màr nem emlìthető egy lapon. Az utàngyàrtott alkatrészek egyszerűen xar minőségűek,métethibàsak,sokszor hasznàlhatatlanok. Én jelenleg ~3 éve egy Starral küzdök.Belefàradtam.
Vételàrral együtt legalàbb 150e be van a gép,de még ugyanennyit simàn elnyelne. ...
Bejegyzés: Simson S51 - Az egyetlen motorom, amit eladtam
Bxx 2020.01.04. 19:31:47
Ha így látod, minden rosszindulat nélkül mondom, ne Simsont keress, hanem valamelyik japán gyártó példányát.
Bejegyzés: Simson S51 Enduro (1986) - Nem csak horgászoknak
Gyingizik 2019.12.05. 15:08:30
Bejegyzés: MMMBop... - Yamaha Bop (1977)
Bxx 2019.12.01. 21:38:46
Köszönöm. :)
Úgy kezdtem, hogy egy borsodi kis faluból reggel 40-45 km/h-s sebességgel bemotoroztam egy S50-es Simsonnal haza, Miskolcra, azaz 25 km-re. Délután vissza a kis faluba. Azt hittem, én vagyok a király. Messze voltam ettől. 50 km biciklivel is ment akkor, sőt, jóval több. Aztán folyamatosan nőtt a táv, Miskolc-Eger, Bükkön keresztül. Nagyjából 120 km. Aztán teltek az évek, Budapest Börzsöny kerülés kis kitérővel 260 km. Aztán Budapest - Kecskemét - Soltvadkert. 330 km. 2014-ben 3 napos út a Grossglocknerre, 650 km, társsal, többet nem mertem tervezni.
2016-ban egyedül mentem Villachba illetve Tarvisioba, 490 km volt a napi túra. Itt már valóban elő kellett venni a belső tartalékot, tehát korán kelni, csak nagy szükség esetén megállni, és menni, menni és menni. Este 7-kor már Klagenfurtban voltam. Krumpendorf viszonylag közel volt már.
Végül jött a horvát túra, amit olvastál is. Még több, még nagyobb megpróbáltatás. Van még tovább, úgy érzem, kitartás szükséges ehhez a tempóhoz, nagyobb távhoz. Van még egy cél, amit el szeretnék érni, oda igazából sokan nagy motorral mennek. Simsonnal Mo-ról még nem hiszem, hogy mentek, legalább is nem olvastam erről.
Még egy dolog. Az ember télen mindig puhány lesz. Tavasszal az első 100-150 km-ek mindig kemények, majd a rendszeres túrázás mindig meghozza gyümölcsét, azaz jobban bírja az ember. Végül 300-400 km-es túrák kis pihenővel már lazán mennek.
Bejegyzés: Budapest-Zadar-Budapest egy több, mint 100.000 km-t futott bontatlan Simson S51-gyel
Pufibá 2019.11.30. 13:33:04
Bejegyzés: Budapest-Zadar-Budapest egy több, mint 100.000 km-t futott bontatlan Simson S51-gyel